آیا می میکروسکوپی خون توسط کیست در کلیه ایجاد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلام، من یک کیست در کلیه چپ من است که اندازه 1.4 سانتی متر آن را برای حدود ده سال داشت و من همیشه در نمونه ادرار من خون میکروسکوپی است که می تواند توسط کیست در کلیه باعث؟ معمولا، کیست ساده هیچ نشانه آشکار نمی شود، اما این معنی نیست که علائم ایجاد نمی کند، بنابراین میکروسکوپی است ممکن است ناشی از آن.

چرا خون در ادرار رخ داده است؟

به این دلیل است که بسیاری از شریان تحت دیواره کیست، هنگامی که افزایش فشار و یا عفونت رخ می دهد، عروق ممکن است پارگی و خونریزی به دلیل کشش بیش از حد وجود دارد. درد کمر معمولا بدتر زمانی که خون در ادرار ظاهر می شود.ورزش شدید، عفونت و زخم می تواند القاء یا تشدید خون در ادرار.

در واقع، به جز خون در ادرار، آن را نیز ممکن است باعث پروتئینوری، فشار خون بالا، کاهش در عملکرد کلیه و غیره. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کیست کلیه، لطفا اینجا کلیک کنید http://www.kidney-support.org/kidney-cysts/

چگونه برای درمان کیست در کلیه؟

معمولا، هیچ درمان مورد نیاز است به عنوان کیست کمتر از 4 سانتی متر و بدون عفونت، تحول بدخیم و یا فشار خون بالا، اما سونوگرافی B باید به طور منظم انجام می شود. هنگامی که کیست رشد به اندازه کافی بزرگ و باعث برخی از علائم، ما باید اقدامات فورا کنند.

درمان کیست کلیه شامل سوزن و تخلیه و جراحی و غیره درمان خاص بستگی دارد شرایط خاص. همه آنها در کنترل بیماری مفید هستند و رایج ترین راه است. به جز آن، راه دیگری است که چینی گیاهان دارویی پزشکی، که می تواند کوچک و مهار کیست در یک راه طبیعی وجود دارد.

از بالا ما می دانیم که خون میکروسکوپی می توان با کیست در کلیه ایجاد می شود، و شما باید آن را در زمان درمان است. اگر شما هر گونه کمک در درمان کیست کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/pkd-symptoms/1394.html





:: برچسب‌ها: علائم PKD، کیست در کلیه، خون میکروسکوپی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: